Kolay İK

Kolay İK

2015 yılında kurulan Kolay İK, herhangi bir kurulum gerektirmeyen, bir insan kaynakları ve personel yönetim yazılımı programıdır. Kolay İK sunduğu 5 farklı çözüm ile insan kaynakları profesyonellerinin işlerini kolaylaştırmaya ve süreçlerini optimize etmelerine yardımcı oluyor. Kolay İK, bir çalışanın işe başladığı andan, ayrıldığı zamana kadar gerçekleşen süreçleri dijitelleştiriyor ve ilgili sorunlara çözüm üretiyor.

Kurulduğu günden bu yana birçok yatırım alarak Türkiye, Yunanistan ve İngiltere’de faaliyetlerine devam eden şirket, bugüne kadar 200.000’den fazla çalışan ve 2.500’den fazla firmanın İK süreçlerini dijitalleştirdi.

İş ortaklarımızdan biri olan Kolay İK; personel yönetimi, performans değerlendirme, ücret değerlendirme ve vardiya süreçlerini tek bir yazılımda toplayarak şirketlerin operasyonel yüklerinden kurtulmasını sağlıyor. Kolay İK, kullanıcılarının verilerini güvenli bir ortamda bulundurmak ve uzaktan kolay erişimini sağlamak için hem masaüstü hem de mobil uygulama üzerinden en iyi hizmeti vermek için çalışıyor. Sadece birkaç yıl içerisinde insan kaynaklarının çalışma şeklini değiştiren Kolay İK, dünyanın işini kolaylaştırmaya devam ediyor.

Kolay İK